V současnosti patří Tina Müllerová mezi nejznámější manažerky v Německu, velké popularity dosáhla například díky kampani "Umparken im Kopf" (volně přeloženo "přeparkuj v hlavě") pro automobilku Opel, což byla jedna z nejúspěšnějších reklam v automobilové historii. Manažerka, která po prázdninách oslaví své padesátiny, je ovšem nepřehlédnutelná také díky svému vzhledu, především kvůli své tmavé, kudrnaté hřívě a výrazné červené rtěnce.
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 90 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111